Onze servicedesk, het kloppend hart van Accommodation Management, waar wij 24/7 klaarstaan voor onze opdrachtgevers. Jaarlijks passeren dan ook ongeveer 10.000 werkopdrachten en eigenaarsmeldingen de collega’s op de desk in Beuningen, die wij vanuit een van de 1.700 beheerseenheden ontvangen. Samen met onze ruim 150 gewaardeerde onderhoudspartners houden wij de eenheden in conditie en zorgen wij voor een fijne werk- en/of leefomgeving.
Echter houden wij ook van uitdagingen en kan beheren op afstand dynamisch zijn. Zo hebben onze servicedeskmedewerkers afgelopen maand een multidisciplinair project gecoördineerd tot volle tevredenheid van onze opdrachtgever. Onze servicedesk heeft te maken gehad met bouwkundig- en elektrotechnisch herstel én het faciliteren van de eindschoonmaak. Ondanks de strakke deadline, vervanging van volledig systeemplafond en de aansturing van meerdere onderhoudspartners in het centrumgebied van een drukke stad, is alles vlekkeloos verlopen. En dat gecoördineerd op afstand! De opdrachtgever en de eindgebruikers op locatie zijn ontzorgd én hebben minimale hinder ondervonden van de werkzaamheden. Alsof er niets is gebeurd. Hier doen wij het voor!